マグカップについて
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このデザインについて
Mansquatch ツートーンマグカップ
The logo of the The HFRO (Human Field Researchers Organization), a parody of the Bigfoot Field Researchers Organization (BFRO). Features the dark silhouette of a human running for his life and text reading "HFRO" and "HUMAN FIELD RESEARCHERS ORGANIZATION." Customize by dding your own additional text on the reverse side.
You can't always be sure just who is studying who. The HFRO was formed by a group of Sasquatch to investigate the humans who are wandering around in their territory. A current topic of interest is why humans make those awful calls at night. Perhaps they are lost and hope that other humans will answer; allowing them to find their way home. Cautionary note to researchers: Approach humans cautiously; they are very skittish. Enter your field notes here.
カスタマーレビュー
5つ星評価のうち星4.8全レビュー数 51
レビュー:51
類似商品のレビュー
5つ星評価のうち星5
渡辺 亜由美 watanabe ayumi2013年3月4日 • 認証済みのご注文
ツートーンマグカップ, 325 ml
クリエイターレビュー
自分でデザインした商品をひとつから購入できることに喜びを感じました。注文から3日後に届いたことも嬉しいし、パソコンの画面で見た平面のデザインが「商品」になったことも嬉しかったです。 大きさや位置はデザインした通りですが、茶色の部分の発色が黄が強く赤が弱いように感じました。彩色した本人は気になりますが、他人が見るとそれほど気にならない違いかもしれません。
5つ星評価のうち星5
v.2019年7月7日 • 認証済みのご注文
コンボマグ, 325 ml
Zazzleレビュープログラム
とても持ちやすくちょうどいい大きさで、冷たいものや熱いものも平気です。
私はピンクを選びました、キレイで素敵です。
毎日快適に使っています。オススメです。 デザインを変更しても。
とてもきれい、普通に洗っても落ちる心配はなく色見もキレイ!
5つ星評価のうち星5
S.2023年6月13日 • 認証済みのご注文
クラシックマグ, 325 ml
Zazzleレビュープログラム
写真を両サイドに追加することができたことがとてもよかった。ムラなく仕上がっていて非常によかった。
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その他の情報
商品 ID: 256784496459379358
出品日: 2025/11/2 5:08
レーティング: G
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