Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター (角)Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター (ホームオフィス)Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター (キッチン)
Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター (正面)
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Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター

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| stanrail < stanrails.store.com>によるデザイン
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ペーパータイプ: バリューポスター用紙(セミグロス)

壁はあなたの個性を映すものです。お気に入りの引用、アート作品、デザインをプリントしたカスタムGicléeポスターで、壁に自分らしさを表現しましょう!高品質な微細孔樹脂コーティング紙、きれいな半光沢仕上げ。標準サイズまたはカスタムサイズ、フレームオプションから選んで、あなたを完璧に表現するアートを作れます。

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  • セミグロス仕上げ
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  • 耐久性のある185gsm紙
  • 最大152cm(60インチ)までカスタムサイズ可能
  • 標準サイズすべてにフレーム対応
  • フレームは反射防止アクリル付き

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Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター

Pennsylvania Railroad T1 Locomotive 6111 ポスター

From www.railphotoexpress.biz: This was a Four Cylinder Steam Locomotive 4-4-4-4. Streamlined, Powerful, Efficent, One of 2 Steam Locomotives built by Baldwin Locomotive Works in 1942. The T1s were tested on the Prr Broadway Limited Passenger Trains. The Pennsylvania Railroad's 52 T1 class duplex-drive 4-4-4-4 steam locomotives, introduced in 1942 (2 prototypes) and 1945-1946 (50 production), were their last steam locomotives built and their most controversial. They were ambitious, technologically sophisticated, powerful, fast, and uniquely streamlined by Raymond Loewy. However, they were also prone to violent wheel slip both when starting and at speed, complicated to maintain, and expensive to run. The PRR vowed in 1948 to place diesel locomotives on all express passenger trains, leaving unanswered the question of whether the T1's flaws were solvable. However, a Spring, 2008 article in the Pennsylvania Railroad Technical and Historical Society Magazine revealed that the wheel-slip problems were caused by the failure to properly train engineers transitioning to the T1, resulting in excessive throttle applications, which in turn caused the wheel-slips on this very powerful locomotive. Most T1s, having been displaced by new diesels, were out of service by 1952. All T1 locomotives were sold for scrap between 1951 and late 1955.

カスタマーレビュー

5つ星評価のうち星4.8全レビュー数 40
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k.2024年3月11日認証済みのご注文
ポスター、サイズ: 40.64cm x 30.48cm, ハードウェア: なし, フレーム: なし, メディア: バリューポスター用紙(セミグロス), マット: なし,
とても綺麗に仕上がりました。思ったように印刷されています。 パソコンデータとほとんど変わりなくカラーも再現されて細部も綺麗に印刷されていました。
5つ星評価のうち星5
k.2024年3月11日認証済みのご注文
ポスター、サイズ: 40.64cm x 30.48cm, ハードウェア: なし, フレーム: なし, メディア: バリューポスター用紙(セミグロス), マット: なし,
とても綺麗に印刷されていました。用意した額に入れて飾っています。 カラーについても鮮やかに印刷されていてよかったです。ありがとうございました。
5つ星評価のうち星5
k.2024年3月11日認証済みのご注文
ポスター、サイズ: 40.64cm x 30.48cm, ハードウェア: なし, フレーム: なし, メディア: バリューポスター用紙(セミグロス), マット: なし,
鮮やかなカラーも再現されていてとてもよく仕上がっていました。 用意した額に飾っています。 カラーも綺麗に再現されプリントも綺麗でした。満足の仕上がりです。

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その他の情報

商品 ID: 228924893085792234
出品日: 2016/10/31 15:18
レーティング: G